boooring

jag har tråkigt, jätte tråkigt och ingenting kan jag göra åt saken eftersom jag inom några få timmar måste krypa ner under täcket då det blir jobb många timmar imorgon för min del. det hade kunnat känts mycket bättre om det gått något bra på tvn nu  eller om det fanns något roligt på datorn, men det gör ju inte de.

idag har jag och mina vänner varit ner till ticket och fått lite hjälp, jag tror vi hittat något som passar oss. så isåfall åker vi 12 juni, dagen efter skolavslutningen, vilket innebär att det blir en lugn kväll. tänker aldrig mer resa bakfull. men mina vänner sitter hemma och kikar på lite mer resor så vi får se om de kanske hittar på något bättre, men det har jag svårt att tro. kan nog slänga upp någon bild här om jag hittar på!  sen har jag ridit i mörkret, red på ridbanan dramboi är jätte rolig och känslig. så ska försöka boka in en dressyrträning vilken dag som helst framöver. då får vi även se vad han tycker om att gå in i en transport. efter jobbet ska det bokas resa hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0