awsome

hej, jag var tröttast i borlänge imorse, jo det måste jag varit. men tog mig till skolan, i tid. hade en sån där jätte rolig psykologi lektion med roligaste marita.. sen hade jag även italienska, erica dissa så jag gick väl dit ensam då, erica tro det eller ej men funderar på att läsa italienska steg tre :o om jag fixar steg två såklart.  jag åkta vid lunch till tandis, det såg bra ut tyckte hon och blivit skillnad, måtte det inte vara mycket kvar nu vill bara ta ur den!  var förbi dramboi en snabbis och fixa å tog in dom och nu har jag chillat ikväll och mer chill ska det verkligen bli, ska slänga mig i sängen och se massa tv och försöka bli av med huvudvärken som tar kol på mig, men det blir mysigt under min filt med tända ljus så kanske jag kan slappna av lite.  tv nästa!


känslan att ha en alldeles egen häst, mmm :-)
tycker lite synd om er som inte har en, men en vacker dag är de er tur å


Kommentarer
Postat av: erica

ja men italienska tre får du då göra själv :) barasåruvet! (;

2010-01-14 @ 21:52:30
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/
Postat av: Elin

var det en pik eller? tycker du synd om dom som inte har egen häst? slagit dig att alla kanske inte har möjligheten att bara köpa en egen? :P

2010-01-14 @ 22:48:45
Postat av: j kungen

nej det var ingen pik, lite tråkigt är de att dom inte fått som de flesta häst tjejer önskar en egen häst. ja klart att alla inte ha möjligheten tråkigt nog.

2010-01-15 @ 08:55:51
Postat av: Julius

2010-01-15 @ 14:11:34
Postat av: Julius.. igen

det är verkligen bästa känslan att veta att man har en häst som är ens egen :)

2010-01-15 @ 14:12:29
URL: http://detgicksnettt.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha :) ja det är tråkigt men tur också kanske, annars skulle alla fixa egen utan att veta eg hur man sköter dom och utan att veta hur man rider rätt osv osv. :) kul att det blev en liten diskussion! :) det som ::egentligen:: är synd, är att vissa som HAR hästar inte sköter dom som de ska medans det finns de personer som kan hur mycket som helst och har riktigt stark vilja men som inte har egen häst.. för då är det ju hästarna som det är synd om pga människan.. å det är hemskt, med hästar som lider pga människor :(

2010-01-15 @ 15:29:43
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/
Postat av: j kungen

aa visste äre jutt.

japp du har helt rätt elin, finns allt för många sånna, som har en egen häst som mest känns som prydnad, hur det nu stavas..

2010-01-15 @ 17:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0