1 januari 2010

Hej, jag hade det helt okej igår. trevligast var hemma hos sandra men det gick, höll mig i skinnet igår så slapp dom där förjävliga dagen efter jag haft de senaste gångerna. Var till stallet tidigt och fixa och red, det var jätte härligt att rida. Dramboi var skit pigg men lyssnade bra, så söt. Han passade kalas i sitt nya vintertäcke, satt perfekt!

har inte sovit så många timmar inatt så är lite trött, och ska upp kvart över sex imorgon skulle jag tro.. cup, om jag ska spela får vi se, och hur mycket. Känns som att det inte är så långt kvar till en operation, snart har jag eventuellt halva väntetiden gått, och kan gå fort nu. jag ska duscha snart och packa för att åka till gylle och tillbringa natten där.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0