:-)

hejsan alla mongon!
klockan ringde klockan sju och en halvtimme senare började jag min promend till stallet, släppte ut hästar och dona sen blev det en ridtur med idaslida, det var riktigt roligt och våra hästar var mer än roliga. jag&dramboi gick dock omkull på ridbanan, det var mindre roligt men det gick bra iallafall :-)

var på kupolen med mamma en sväng, alltid lika roligt. fick med mig lite grejer hem om nu har tur kan jag kanske kanske slänga in någon eller några bilder! nu sitter jag här blöt och luktar mummmmaa, kom nyss från fotbollsträning, det var roligt som fan och mitt knä går så bra just nu, är inte alls sugen på att bli opererad och inte få spela på 6 månader säkert.. dock får jag inte spela nu heller, men efter operationen måste jag börja lyssna på doktorerna, annars så skiter sig allt ändå.

kvällen får vi se vad den bjuder på, är riktigt trött faktiskt. vi får se vi får se!

jag har kommit på att människor är konstiga, det var länge sen jag kom på det men idag har jag funderat lite på det. jag har gett dig så många chanser, jag tror jag skulle kalla det för många chanser men alltid, alltid samma sak. vad ska man göra när något är omöjligt, det går inte..

over and out


Kommentarer
Postat av: ida

jag är riktigt glad att du väckte mig imorse. det var sååå värt! (-:

2010-01-16 @ 18:50:51
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0