ozzy är världens gulligaste.

haj, vaknade för en timme sen, jag sov väldigt länge faktiskt men det kan nog bero på att jag sovit så dåligt som andra senaste nätterna. känner mig piggare iallafall, trotts att jag hostar och snorar. men det kunde ha varit värre!

väntar på att åka till stallet, ska rida med kajsa :-) har inte träffat den damen på några dagar så det blir roligt, och rida igår var jävla roligt eftersom jag inte ridit sen i torsdags. dramboi var piggelin. min operation har blivit flyttad, ännu en vecka. skönt att det bara var en vecka men det känns ändå lite surt för anledningen denna gång var att läkaren brytit revbenen och kan inte göra ett lyft som ska göras under min operation. förra gången så skulle han bort, förvånar mig inte om han for iväg på skidsemester och lyckades bryta revben. k l a n t !

vi har fått pappren inför operationen, jag blev bara mer nervös. jag gillar inte sjukhus. var mycketkrångel inför en operation tyckte jag, jag måste duscha kvällen innan med ett speciellt schampo från apoteket, jag får inte ha i balsam i håret efter, inge nagellack på händer eller fötter, inga rakade ben, måste bädda rent min säng natten före operation, sen måste jag även duscha på morgonen innan operationen men inte håret, det ska inte ätas efter tolv kvällen innan, inga smycken osv. men det är väl så det är. Måste sova kvar också, fast operationen är halv elva på förmiddagen så måste jag vara kvar till dagen efter. det gillas absolut inte.. för säkert dela rum med döende. undra om jag får ha min mobil på, ta med en bok står de. roligt jag ska ha. men det är bara en natt, jag överlever! Kryckor skulle tas med också, stod det stort å tydligt. nej men detta blir bra, får ett helt knä efter, om ett år ;-)  nu ska jag inte döda er med mitt snack, ska städa rum!

puss


haha, kryckmongo? snart är det tillbaka

Kommentarer
Postat av: ida

"haltar fram i hagas koridorer" ;-)

2010-02-24 @ 17:13:21
URL: http://gezelius.blogg.se/
Postat av: Elin

Gillar dej me krycks :D

2010-02-24 @ 19:13:00
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/
Postat av: Syeddaniela

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-05-10 @ 08:32:04
URL: http://syeddaniela.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0