mmm jag gillare

hej
försökte blogga tidigare idag, men när jag är sugen så går det inte. men nu funkar de!

finaste du, finaste låten, gillare
sitter här och kikar på wallander, är sjuk. det är mindre roligt, så jag har sovit bort hela lördag och söndag, blir nog ingen skola imorgon, skulle behöva bli frisk, och skulle behöva gå till skolan. men funkar inte i detta skick!
härligaste fredagskvällen på länge iallafall, sandra fyllde 18 år och det var fest. jag hade roligt och jag gjorde det snyggaste magplasket, det kan ni som såg det absolut inte neka! haha :-)

 nu ska jag krya vidare och mer wallander, den är otäck :-(


Kommentarer
Postat av: ida

hihi josephine! :')

2010-02-22 @ 10:52:43
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0