kärleken till dig min vän

tjena tjena!

gick upp tidigt imorse och for till stallet, dramboi ligger på jätte mycket mer plus nu än vanligt. idag var första gången dramboi skulle få gå in i transporten sen olyckan och han tvekade inte någonstans, han var som vanligt, det var riktigt skönt. :-) sune&dramboi åkte för första gången på länge ihop, gick ju faktiskt helt okej. dom är så bökiga dom där två. dressyrträningen gick väldigt bra om jag jämför med sist, han jobbade mycket mer själv idag och blev inte alls så där tung i handen och han bra bjudning, eva-maria tyckte han såg fin ut i kroppen och syntes att han har bra kondis, och bogen har inte cpat på AS länge!! :-D så han ligger bra till sötisen.

snart ska jag på fotbollsträning, mamma kommer döda mig.. men jag är frisk och jag kommer nog inte göra illa knät, det märks väl. ska ju opereras hur som helst så! kvällen blir hemma antar jag, utsläpp imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0