jävla bajs

jag känner mig dålig igen, det var nog inte bra att träna dressyr&fotboll igår.. antaligen har de tagit om, rooligt. var upp tidigt och släppte ut djuren, mocka&red. första delen av dagens planering kan jag bocka för, de andra sakerna blev ju inte, känner mig för dålig. känns som om jag har feber, och jag har så sjukt ont i kroppen att jag knappt inte kan röra mig :-S men what to do, om det är träningsvärk, eller för att jag slog omkull igår eller om jag har ont för att jag är påväg att bli sjuk igen, det vet jag inte. men kurera mig ska jag försöka göra nu! vill inte vara sjuk på lovet juuuu, ska sätta på min andra film nu !

Kommentarer
Postat av: ida

krya på dig vännen! <3

2010-02-28 @ 15:56:35
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0