bloggen är inte bortglömd.

den prioriteras bara inte lika mycket längre, men efter tjat från olika håll och kanter så skriver jag några rader innan wallander börjar. veckan har bestått av plugg, internet har varit gone någon dag också, men klart med det krånglet nu hoppas jag. dramboi har varit lite busig och pigg hela veckan, jätte roligt. helgen har varit seg,kajsa myste med mig i lördags iaf, även promenad med odjuren och dom drog omkull mig för andra gången, kajsa tyckte det var riktigt roligt men jag höll inte med lika mycket då jag slog i knät ;-)  jobbade lördag och red. var ganska trött på kvällen så somnade till melodifestivalen. inatt vaknade jag i panik och trodde jag försovit mig på mitt utsläpp, drog upp mamma ur sängen och då visade det sig att klockan var fyra. så vi la oss igen, släppte ut hästarna, gick med hundarna. sov några timmar sen och for ner till aubiose. för mycket folk jag avled och hatar folkmassor. sen har jag ridit en kortis och varit på möte. är ganska trött nu, hjälpt kajsa lite med något arbete till skolan och skrivit ett debatt inlägg, ska nu se wallander som börjat. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0