bara för att

ida är en tjatolle!

och jag gör som hon vill, hennes önskan är min lag. jag har inte sådär jätte mycket jätte intressant att skriva om, men kingen försvann tyvär inte in i damsugaren och han har varit jätte mysig med mig hela kvällen. njaa! jag och ida tog oss en ridtur i dimman iallafall, jag&ida tyckte det var mycket trevligt och det tror jag garanterat våra hästar också gjorde. sen jag kom hem har jag suttit vid datorn, härlig fredagskväll va, men så kan de gå om man inte orkar göra något. ska faktiskt upp åtta imorgon bitti så det fanns inte så mycket mer alternativ än att tillbringa min kväll här. men det har varit skönt faktiskt. ida kommer hela tiden, verkar det som.

Kommentarer
Postat av: ida

det här inlägget började så bra, sen gick det utför... KOM

2010-02-27 @ 00:01:04
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0