åhnej

jag har nyss slingat mitt hår helt själv, jag är största failen och jag är för blond, men nu är det gjort och finns inget att göra åt den saken.

annars så har jag varit hemma idag, mamma min tyckte att jag var sjuk. men nu är jag frisk enligt mig, men tror inte jag tar mig till skolan imorgon ändå, ovärt. så funderar på om jag ska ta tidiga bussen till dramboi och ta mig en ridtur ensam eller om jag ska vänta tills kajsabajsa har slutat och stå ut med de andra två mongona. det återstår att se imorgon!

annars så, idag har jag ridit med kajsa&skitsara. höll på att åka av å slog i en känslig sak där barn trillar ur, det var en busig dramboi jag red på idag, men han är alltid lika söt! sen har mamma dragit med mig på bok rea, stod ju på pappret från sjukan, ta med en bok. sen kom hon ju också på att jag kommer ha ganska rejält tråkigt när jag inte får vara i skolan, eller stall. så fick med mig fem böcker hem! jag som inte ens läser böcker. det är få böcker jag läser men nu så. kan de bli ändring på den saken :-)

tror jag ska lägga mig å börja läsa lite, tar nog iallafall tio år innan jag är klar med dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0