trött på allas jävla käftar

h e j

börjar som vanligt med att säga, det var en chill dag på jobbet, fick gå hem tidigare idag också. sen har jag varit med erica på en massa ärenden överallt och ingenstans. kom nyligen hem från frida, vi har varit där å käkat tårta. damen fyller äntligen 18 år hon också. så henne säger vi grattis till!

imorgon, vad tror ni? väntar det jobb? jajemen! en kort dag som alla andra så känns skönt, sen är jag ledig en hel jävla skön vecka. sista veckan på detta lov.. imorgon ska det inte bara jobbas, utan fira nyår också. känns jätte jobbigt tycker jag, jag har ingen lust eller ork egentligen. men börjar iallafall kvällen hemma hos hannah, det känns bra. vad som händer sen märks väl!

ska ta mig en dusch nu, luktar sooooolarium juuuuu
gammal bild på en tjej som heter josephine


Kommentarer
Postat av: frida

tack söta du :D<3

2010-12-30 @ 21:48:52
URL: http://fridamider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0