nightmare

jag har drömt sjukt mycket de två senaste nätterna och jag kommer ihåg det mesta också, sover jag dåligt kanske? iallafall så har jag hjälpt erica med sitt hår och vet inte riktigt vad vi ska göra nu, förbi skolan kanske? skulle behöva göra något åt mitt hår också, men orkar inte riktigt, får se om erica får fixa de.

erica påminde mig om att det är 9 skoldagar kvar? kan det ens stämma?! det är isåfall as galet och helt plötsligt känner jag mig lite små stressad.. jaja de löser sig!

Kommentarer
Postat av: Aksellive

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-12-05 @ 07:07:49
URL: http://aksellive.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0