gillar helgen

ttttttttjena.
hänger hos erica just nu, vi kikar lite på beck. helgen har varit mycket bra. i fredags umgicks jag med erica och vi var väl överallt och ingenstans. åkte hem i tid för att orka upp på fotbollsträning på lördag morgon. stressade mig genom lördagen men hamnade tillslut på stora björn med maxi gänget. det var riktigt roligt och sedan blev det bolanche en sväng, kika in hos alla gamlingar på liljan också.
upp tidigt imorse för att släppa ut hästarna, sov lite innan jag for på träning med minitjejerna, varit i stallet och såklart har jag och erica varit hos psykingarna i säter. jag är tröttare än tröttaste och känner att denna vecka kommer bli skiiiiit jobbig! men kämpar på.
hoj

Kommentarer
Postat av: evelina

för de första: mamma och dom är inga gamlingar

och för de andra: vi är inga minitjejer!

sådeså!;-)

2010-12-12 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0