en onsdag som inte känns som en onsdag

godkväll.
jag och min vän louise knallade runt på kupolen som de två bill&bull vi är. när man har pengar att shoppa för, hittar man då något? nää.. det sög lite men vi fick en trevlig stund tillsammans. jag har ridit på min fina häst i kylan också, trodde att jag skulle frysa ihjäl men det gjorde jag inte, tur var väl de, vissssst? var sugen på fystränig idag faktiskt, men det blev ingen, vi var för några för att det ens ska vara roligt att bedriva en träning så nu sitter jag här på krossgatan igen, inte med lisa, anna eller niklas utan faktiskt med en hund. mysigt!

ska chilla vidare och snoka runt lite på fejjan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0