det är du som är olika i såfall

goooodmorgon.

egentligen ska jag vara i polen nu men så blev de inte. jag sitter just nu på krossgatan ensam när de andra är på jobbet och går i skolan, en annan är ju ledig idag. det känns ju hur bra som helst, tog mig en skön sovmorgon. solen lyser ute och snart kommer louise och hämtar mig så ska vi strosa runt lite på kupolen, sen väntar en ridtur på min galna dramboi som nästan kastade av mig igår, gullet :*  soooooola kanske man också skulle gjort idag?! mmmmm

nu ska jag göra mig iordning och ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Linnea Ljungberg

Varför inte Polen galning? :)

2010-12-08 @ 15:30:07
URL: http://linnealjungberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0