vilken dag

jises vad trött mitt opererade ben är just nu, hela jag är faktiskt trött. jobbade till tre, huvaligen vad jobbigt det var. sen åkte jag dirket till stallet, tog mig en liten ridtur med kajsa, sen hem, han vara hemma en kvart, om ens det. bytte om och slängde i mig mat faktiskt. sen cykla jag till roger, var där en timme, sen cykla jag på träning, sen cyklade jag hem så var hemma ganska precis nio. träningen var riktigt rolig, några sköna vurpor lite här oc där och många glada tjejer. den fick mig på bra humör! slängde mig i duschen och nu sitter jag här. ska väl snart gå å lägga mig, upp tidigt imorgon igen och tio timmars jobb! känns roligt, jätte roligt. kommer bli mys imorgon kväll iallafall.

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0