värsta rivstarten från mig

på schemat idag väntades det bussfärd till några hyddor mitt i ingenstans. dagen började med att jag försov mig, när bussen skulle gå från skolan vaknade jag, i panik! ca fem minuter senare stod jag nere på rastplatsen vid ludvika vägen å väntade på att få hoppa på bussen där alla klasskamrater redan satt! jag han, men det blev liiite stressigt. blev avsläppt där också å fick hämta upp mitt lilla kinaplock som stod så fint bredvid en gigantisk lastbil! 

det var ganska tråkigt hemma hos Dan Andersson måste jag säga, så kändes ganska onödigt att jag tog mig dit med allt krångel. men nu är jag hemma, har precis slängt i mig te och rostade mackor, har ont i halsen! inte bra. nu väntar jag på att kajsa ska hämta upp mig så blir det att ta en ridtur, hade planer på att springa idag också, men med ont i halsen vette fan.. kanske ska försöka ha en lugn och mysig kväll istället?

stallet nu, hoppas de inte regnar på oss..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0