mysssssssssssssssssssssss

hej, hade ingen tid att skriva igår. men jag jobbade ju iallafall. det gick fint och det var skön personal så timmarna gick fort, sen var jag till stallet,tog mig en ridtur med kajsa, det var himla mysigt. på kvällen så blev jag upphämtade här, for till en fest som inte var mycket att hurra för. vi drog vidare till långsjön med lite folk, jag frida och erica alltså. där nattbadades det, vi tittade förbi något hus i halvars, det var inte mycket att hurra om där heller. kom hem till två, slängde av mig mina blöta underkläder och gjorde mig redo för att sova.

klockan ringde halv tio imorse, ner till hundarna i stallet och gav dom lite mat, hästarna låg i hagen, så gick och la mig bredvid dramboi ett tag och låg där i en halvtimme. mys hästen, han är så fin. nu har kajsa precis vaknat, jag är sugen på en ny mobil.. igen! min gamla funkade i en dag igen å jag vill ha en sony ericsson, utan touch! så får fan skaffa en på något vis. begagnad kanske?

ska städa stallet senare med kajsa, hon har precis vaknat. ska kika vidare på paris hilton programmet, haha idioter det finns! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0