Lilla hjärtat

kvällen blev trevlig igår, orkade egentligen inte göra något. men tog mig en vila på eftermiddagen sen blev jag faktiskt piggare. vi grillade och hade trevligt hos erica, sen badade vi som sagt i långsjön. eller jag och erica badade, de andra badkrukorna tittade på. det var mysigt, sen kom det lite pojkar hem till erica. åkte hem vid två typ, han precis hem innan det började regna. tur för mig som bara hade shorts! sov lite länge idag, men känner mig trött och borde inte ha svårt att somna ikväll, jobb väntar ju. nu sitter jag här och dricker kaffe och ska snart till stallet för att ta en ridtur, sen springa hem faktiskt!

duktiga jag!

Kommentarer
Postat av: ida

good for you!

2010-08-08 @ 14:09:30
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0