jätte bra humör

ja, haft en jätte bra dag. jag har varit i skolan, sen förbi banken. tog mig en tripp till falun och träffade sjukgymnasten, det kunde ju inte gått bättre. typ, jag förväntade mig en grinig sjukgymnast som var besviken på en patient som inte skött sin träningen, men trots att jag inte skött den gick det åt rätt håll med allt. Skööönt! får rida nu också, no more ljug för mig. dirket till stallet efter falun, tog mig en ridtur med kajsa. mysigt! direkt på fotbollsträning, har varit hemma sen nio. första gången jag kom hem på riktigt idag. sen har jag försökt lösa massa jävla problem, jag blir så less. nej nu är det slut här innan jag vräker ur mig något dumt, räcker med att andra gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0