jag gillar min mamma

min mamma har varit goare än vanligt idag. hon är så söt, hon planerar att köpa en husvagn och hur mysigt är det inte att vara på husvagnssemester egentligen. hon pratar också om att vi ska köpa en hästtransport, känns ganska lovande och hon är riktigt på och pushar på mig om att jag ska ha körkort till vintern, om det blir så får man väl se men får försöka sen har hon slagit till riktigt stort och gjort något hon är riktigt dålig på och det är att baka och hon lyckades sägs det, själv har jag inte vågat smakat. nejdå, våga smaka skulle jag göra men har så himla ont i magen och känner inte riktigt för att äta eller dricka något annat än vatten.

jag är uppe alldeles för länge på kvällarna, vilket innebär att imorgon kommer jag sova alldeles för länge. men jag tror att det får vara så imorgon, det ska ändå regna fram till kvällen, så varför inte sova tills fotbollsträningen börjar liksom? ungefär.. ska lägga mig och läsa nu iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0