jag gillar att ha rätt

jag har egentligen inte något sådär jätte intressant att skriva, sällan jag har det. men jag skriver lite ändå, lite skönt faktiskt. vaknade med ondare i halsen och en gnutta snorig var jag också! kändes inte okej men tog mig upp och har tagit mig igenom skoldagen ganska bra faktiskt, hade några trötta och irriterande stunder.

la mig i sängen när jag kom hem från skolan och sov någon timme, super skönt! sen blev det ner och träna tjejerna, just nu saknar jag fotbollen mer än någonsin, just fotbollen saknar jag nu. det gamla fina laget har jag saknat sen vi la ner, men fotbollen. gaaah vad kul det är! inte så långt kvar för mig nu alltså innan jag är på g igen. ska bara finna ett lag jag vill spela i.. men nog om de!

hästledig idag, johanna fick ta den fina pojken på en ridtur. och efter träningen for jag med anna&åsa på match, sen körde vi lite fångarna på fortet tittande. nyduschad sitter jag här, ska packa väskan för både idrott och skolfoto imorgon, bad taste. nej, blåsa håret nu, ta lite honungsvatten sen krypa ner!


nylagat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0