hurra för helg

eller inte, jobbar imorgon. är inte sådär jätte pepp på att gå upp fem direkt, men en kort dag så kommer gå fort! jag är trött, blev väckt av en flicka inatt som inte kunde sova, snäll som jag är så fick hon kli på ryggen riktigt länge sen sov vi. skitungen! skolan idag var faktiskt, lite kul. nollningen med ettorna, stackrarna. men dom överlevde! nickepicke och jag har bakat idag, sen somnade jag på soffan. nu är jag hemma igen, mamma&kjell lämnade mig, för att åka på hockey. känns som att jag kommer ha en tråkig kväll framför tvn. tänkte faktiskt se jönssonligan. behöver somna tidigt ikväll så det passar egentligen alldeles utmärkt med en trökhemmakvällförsigsjälv.

PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

skit unge? gullunge mena du va? :)

haha de va mys.. tills du vart oserri... haha

2010-08-20 @ 23:55:45
URL: http://www.lisaaaaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0