hejsan mamma & pappa

sov från halv två till kvart i fem?! hur ska jag kunna somna ikväll hade jag tänkt. det  var otroligt skönt att somna på eftermiddagen faktiskt, men hade jag varit lite smartare hade jag klivit upp klockan tre när klockan ringde. men tog mig till stallet å tog mig en ridtur med klara&matilda, tycker om min häst jag. finns ingen goare! nu har jag duschat, ätit lite och funderar på att sätta mig och svara på filosofi frågorna! har precis slängt ut kingen ur rummet, den där dryga labradoren orkar jag inte riktigt men, han tar min kläder å springer iväg. han har lite fel taktik för att söka uppmärksamhet. ozzys funkar lite bättre, bara man är gullig så får man uppmärksamhet. :-)


fyfan vad söt jag va..

Kommentarer
Postat av: erica

haha :) fan vad söt du var lilljosse! :)

2010-08-26 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0