full fart

efter idrottslektionen imorse blev de full fart på mig, ungefär såhär: hem, hämta hjälm, ner å hämta ida vid maserhallen, vidare till hushagen för att hitta hennes pappa, vidare till kaddik för att lämna ett papper, vidare till jax för att ut pengar, TRASIG, vidare till kupolen där jag fick stå i kö, tog ut pengar, hem byta om dirket till stallet, skynda fixa dramboi, ta en risifrutti sen tränade vi dressyr, gick helt okej.

det med fet text gjordes på en timme, en ganska stressig timme faktiskt. när jag kom hem från stallet han jag äta för första gången idag, var ganska hungrig faktiskt! sen tog jag mig en långdusch å har chillat resten av kvällen. har en inställd lektion imorgonbitti så börjar kvart över tio, skööönt. två lektioner imorgon bara. GILLA!

nu ska jag ta mig ett glas oboy och mojsa lite bara.  

Kommentarer
Postat av: Elin

mmm oboyyyyyyy.... :)

2010-08-31 @ 23:58:30
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/
Postat av: ida

sv; haha, absolut. kungbackarna, som gamla goa tider!

2010-09-01 @ 21:32:04
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0