fotboll är en rolig sport dedär

jag är en extas & blöt josephine just nu! kom precis hem från träningen, jag kan inte förstå att fotboll kan vara så kul och jag längtar extremt mycket till januari då det är tänkt att jag får spela på riktigt igen! träningen var super kul fast jag visade mina dåliga talanger i målet. innan träningar for jag ner till lennströms för att visa mina bra talanger i singstar, låter inte fint men samla poäng, ja det gör jag fan! jag mår illa nu igen å har ont under revbenen, men det skiter jag i för jag är på för alldeles för bra humör för att ens bry mig!

skola imorgon, skönaste dagen på hela veckan. jag gillar, gillar extremt mycket. nu måste jag duscha för jag luktar en blandning av svett å blött gräs. inte sådär jätte mysigt..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0