first day in school

dagen började skit, var trött men tog mig ner till stallet, trots att vi började tolv, säkert enda sovmorgonen vi får på hela året. hästarna fick dojjor, jag åkte hem duscha, sen fick jag lite go paj hos lennström till frukost. vidare till skolan i spöregnet, blev lagomt blöt, såg ut som jag hade våtdräkt på mig, vi fick ett skit schema måste jag säga, inte så hiiiiimla nöjd med min projektledare heller. suck vad jag inte orkar detta! vankades match på kvällen, vilket gäng idag alltså. värsta uppryckningen från i måndags och vi vann. SKÖNT! blev max och sen filmis hos lennströms. nu har jag duschat och blåst håret, å ska snart krypa ner. Imorgon ringer klockan halv åtta.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0