en gnutta sömnig

HELLO.

sitter hemma efter ha övernattat hos stödfamiljen. alltid lika mysigt på något konstigt vis. I like! vi hade match på kvällen, den gick inte sådär jätte bra resultatsmässigt, men tjejerna gjorde det bra tyckte jag. vi mötte ett bättre lag helt enkelt, no sleepover inatt hos stödis, lille niklas blev dålig och det vill man ju inte bli så kom hem för en timme sen. suttit här å glott på allt och inget och känner mig ganska trött nu, har saknat min rosa lilla fina kudde också som jag inte fick med mig igår, ska bli gött att få mysa med den inatt.

morgondagen har inga planer, förutom det vanliga dock. stallet!
så får se vad som händer, no work for me. hanna är så snäll.


Kommentarer
Postat av: lisa

hahah nawiiiiii

2010-08-12 @ 00:11:10
URL: http://lisaaaaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0