chockade

mamma ville till kupolen precis som jag, så fick med mig ett par springskor som ska vara bra för mitt knä hem och ett par löpar brallor, är sugen på att springa nu. blir faktiskt en tur imorgon bitti tänkte jag. fotbollsträning på kvällen sen åkte jag till stallet med kajsa för att ta oss en lugn vända på våra hästar. i stallet träffade vi på sara, som varit borta några veckor, vi fick också veta att hon packat för att flytta till norge ikväll. och sagt hejdå till fixie och stallet.. känns enormt tråkigt, både jag och kajsa grät, faktiskt marie också. hoppas hon får det bra iallafall, och vi kommer sakna att ha henne i stallet, hon har alltid funnits där. hon har alltid varit den mest korkade som vi kunde driva till vansinne och vi bara skrattade, hon har förgyllt våra ridturer med sin dåliga balans som gjort att hon trillat av på alla möjliga roliga sätt och vi har skrattat såklart.

våran lilla sara.. nej det känns inte riktigt bra. fick precis ett sms av kajsa att flyttar jag om ett år dödar hon mig, och jag kommer inte flytta om ett år. fina kajsa, du och jag får klara oss i stallet tillsammans utan våran knäppa lilla sara. nu gråter både jag och kajsa igen, detta hade vi inte räknat med faktiskt. vi kommer sakna sara, det kommer vi verkligen! och vi hoppas verkligen att du mår bra, för det förtjänar du vännen!


en av dom roligaste händelserna måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: kajsa

:'(

2010-08-05 @ 11:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0