ångesttttttttttt

jag har lite lagomt med ångest, skolstart morgon. ger mig in på sista året på gymnasiet, shit. jobbat idag, timmarna gick skit fort, skönt nog. åkte raka vägen till dramboi, okej nej inte raka vägen, fick faktiskt vända pga kabelplöjning så fick åka feeetaste omvägen, inte okej! tog mig en ridtur med kajsa, mysigt. åkte direkt till stödis, vi tog tag i saken med att få ihop ett lag imorgon så nu har vi lyckats med det och är kvar här än, orkar inte riktigt åka hem än, skönt här. niklas och jag sitter i soffan å kikar på tvn.

imorgon börjar vi faktiskt tolv, dock ringer klockan 08.00 då får jag åka till stallet för dramboi&sune ska få fina fötter och nya dojjor! nää, ska kika vidare här
 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0