segdag.com/mensvärk

när jag kom till skolan, var de inga fler lektioner så känns som att jag skyndade mig alldeles i onödan, kupolade lite med erica&johanna. jag tyckte att de var dåligt utbud, men hitta på att par fina skor jag vill ha iallafall. sen jag kom hem har jag bara segat här hemma med min alldeles underbart sköna mensvärk, ska ta lite ipren så är den snart borta igen. borstat odjuren också, håriga odjur. om någon timme ska jag med å kika på hoppträning, eller filmare är jag anlitad som. så denna tråkiga kväll har något inplanerat iallafall. ska klippa 12 tassar och 54 klor nu!

Kommentarer
Postat av: erica

haha du har några klor att klippa du ;)

2010-04-20 @ 18:53:49
Postat av: Anonym

alltsa hur går det ihop med 12 tassar och 54 klor

2010-04-20 @ 22:04:20
Postat av: j kungen

sv; fem klor på framtassarna, fem gånger sex är trettio klor. plus fyra på varje baktass. fyra gånger sex är tjugofyra, trettio plus tjugofyra får jag till femtiofyra. :-)

2010-04-21 @ 10:55:45
Postat av: Anonym

haha va bara fyra på baktassarna? jahaaa

2010-04-21 @ 16:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0