så jävla mycket påsklov

jag känner mig så jävla vilsen, jag vet ingeting och det jag vet och fått veta får mig bara vilja gråta floder. samtidigt som jag har en glad period nu, jag kan göra roliga saker, jag kan vara i stallet och pyssla och pussa, jag älskar mina vänner, jag älskar min mamma&kjell.

igår var en lycklig dag, jag gjorde stallet och fixa det jag kunde. dramboi fick sto i solen utan sitt täcke och jag tror han njöt lika mycket av de som jag njöt av att få vara i hans närhet. natten blev jobbig igår, när jag kom hem, trodde inte detta. finns så mycket ilska samtidigt som jag är så jävla ledsen. trodde inte detta.. gick hem till min bästa vän och prata nästan in på morgontimmarna, fixade inte att sova hemma. jag vill bara bryta ihop och komma tillbaka när allt är lättare.

jag har tänkt att fortsätta min glada period idag så ska åka med kajsa och kika på hoppträning sen ska vi umgås.
jag älskar lov  


Kommentarer
Postat av: kajsa

<3

2010-04-04 @ 18:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0