Poooo

hoj, somnade tillslut igår fast klockan blev två å halv fem när louise gick upp var jag klarvaken. men är ganska pigg ändå just nu, varit i skolan idag. kollade på baskettuneringen sen massera jag evelina på idrotten.  jag var dutti, visst evelina.

for till stallet direkt efter skolan och fixade hos gulleplutten, tagit mig en skön dusch och ska snart ner till louise igen, hattrick ikväll. hon vill ha äckel pizza,de vill inte jag så nu måste jag laga mat till oss båda. får väl se om det blir någon mat för oss ikväll, kung på att laga mat. haha pusss mongolider


Kommentarer
Postat av: Stjaaaarna

Visst vare så Adolf ! ;D

2010-04-28 @ 16:43:28
URL: http://evelinastjarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0