monday

hejsan, igår kväll var jag och kajsa hem till lille jocke och chillade där till nattetid. vi körde över en mus på vägen dit, stackars liten.. skulle bara över vägen, snacka om att han hade otur, kommer en moped, men 1dm brett däck och blir träffad. otur! men det var trevligt hos jocke, for hem och sov.

sov länge idag, sov för länge för vaknade trött och ont i huvudet, har gjort mina jävla övningar och duschat så snart ska jag iväg. när jag fixat klart, men mitt hår torkar aldrig, när jag blåst en kvart blir alltid fönen överhettad och funkar inte, så då sitter jag med lite blött hår å får vänta på att skiten ska starta. vilka problem jag har! 
 
mamma&kjell är å köper en cykel till mig nu, i like it.
får se vad kvällen bjuder på, ska på ett jävla möte iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0