josephine adolfsson talar ut

nästan så, jag är upprörd. jag fixar inte folk som lägger sig i och tycker, när jag själv inte vet vad jag tycker. situationen är nog jobbig som den är, det blir bara värre av alla jävla påhitt som kommer från olika håll.

du bad mig dra åt helvete, det gör jag mer än gärna. bara jag slipper veta av dig, jag har det så bra ändå, och har haft det innan också, så kan inte säga mer än annat att du också kan dra åt helvete.

ska jag behöva förlora en vän pga att det är jobbigt just nu, verkar så. jag orkar inte
det är svårt att visa att man är svag

kanske nu det är dags att bryta ihop.
hoppas jag får en trevlig kväll iallafall


Kommentarer
Postat av: Elin

Du kommer få en underbar kväll för du ska hit och jag ska ta hand om dig gumman. <3

2010-04-08 @ 21:12:13
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/
Postat av: jess

2010-04-08 @ 23:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0