helgen

hejsan! mina vänner dök upp i fredags, fint folk kommer sent så det gjorde väl inte så mycket, att jag råka supa ner dom lite tyckte inte jag heller gjorde så mycket. jag hade iallafall en trevlig kväll och det hoppas jag ni också hade, eller jag vet att jenny hade. hih.

sov några få ruttna timmar, åkte med louise och mongomets på tävling i smedjebacken. blev en lång dag och när jag kom hem kring sju var jag helt slut, det stod bara dusch på schemat sen sov jag. somnade elva och vaknade halv ett idag, så hur det ska gå att somna ikväll, det vet nog varken du eller jag. en natt med mycket wierd drömmar. blev tvingad ner till ridbanan och röja, hoppas det blir bra där. sibylla gick väl, men thaiiiiii <3

skola imorgon, skulle behövt plugga galet mycket idag, har jag gjort de? nä. kommer jag göra? nä, har ingen annan än mig själv att skylla. suck! ska söndaga vidare.


Kommentarer
Postat av: A

klart vi hadä ;)

2010-04-18 @ 20:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0