hej kupolen

jises vad trött jag må vara, men tänkte skriva lite om kvällen igår och om hur min dag varit idag. moa tittade förbi här igår, vi tala lite och myste med greys, mumie ida kom senare, den kvinnan är helt galen, helt jävla fucking galen, haha. men vi hade roligt, det hade vi.

sov lagom länge idag, duschade och for till kupolen med mamma, dissade kryckorna idag, busigt men skönt! benet var helt slut efter en liten shoppingrunda, men det gillades och det är ju gratis att gå med mamma på kupolen så jag tackar och bugar. fick med mig några t-shirtar, armband, underkläder, skor och lite mer smått.
mamma köpte också en sån där kub som man ska hålla på å få alla sidor i lika i olika färger. haha, ni förstår. har inte klarat den en enda gång idag, slutade med att kingen åt upp den, så nu har jag ingen kub längre :-(

var ner till stallet och gav min fina en puss, käkat lite hos kajsa och myst i soffan här med mamma,kajsa och alla hundarna. är just nu som jag sa skit trött och har ont i huvudet, skyller på kuben. hjärngympa!

dagens tre bilder få vara på mumieida. så jävla fin fin fin ;-)
en bild på mig och sedan på nya dojjorna, lila converse.


Kommentarer
Postat av: ida

mumieida? kinesida skulle jag kalla det! ;-)

josephine, så jävla fin fin fin!

2010-04-03 @ 00:46:07
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0