gillar valet du gjorde

ja det gör jag, man saknar, man har minnen, mycket fina. skönt att de verkar vara över, jobbigt att någon i ens närhet är sur och avundsjuk. over and out

remember me var bra, sorglig genom hela filmen. sov hos jessica inatt och vi chillade mest, brunken och jeff kom någon timma på natten. somnade sent och är grymt trött nu, vädret har hållt humöret på topp, en vacker häst men världens underbaraste rygg gjorde mig gladare än gladast, en mamma på shoppinghumör gjorde min garderob och mig gladare. som sagt är jag sjukt trött nu, för min del blir jag hemma ikväll, får mysa med mamma i soffan.

jag är sugen på att flytta ner från skr, jag är sugen på att flytta dramboi, jag tror fan jag skulle vilja flytta några mil här ifrån. börja om..

shoppat en del idag, kan komma bilder snart. om ni har tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0