förlåt för allt jag har sagt, eller kommer att säga

första påsklovsdagen börjar med att åka till falun för att träffa sjukgymnasten, det såg ut som de skulle göra efter två veckor, så fått massa övningar jag måste göra varje dag. sen har jag bara chillat framför tvn och kikat på mimmi&reine i fjällen å linaskvällsbok. sen fick jag ryck och har städat genom hela mitt rum, så nu är det så rent så. klockan är annars redan tjugo i sju, går inte förstå att den är så mycket. kvällen får jag se hur den blir, antagligen i soffan med min b&j och kika på lite talang.

med hatten&cidern städar jag hur bra som helst


Kommentarer
Postat av: erica

söt du är :)

2010-04-01 @ 20:59:00
Postat av: ida

mumiejosse! ;-)

2010-04-02 @ 00:49:56
URL: http://gezelius.blogg.se/
Postat av: din Stjärna

haha söt du är halta lotta ! :D

2010-04-02 @ 23:08:41
URL: http://evelinastjarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0