en måndag som känns som fredag

hejsan! ja det känns som fredag idag, men det är måndag. jobbigt att jag har hela veckan kvar. dagen var chill som fan, tittat på fotboll hela dagen förutom timmen jag tillbringade på coco thai med erica&johanna och kvarten på matte lektionen. så ska väl kanske inte klaga. veckan har börjat bra. har fortfarande mycket plugg å borde sätta igång genast. men känner mest för att lägga mig i sängen med min mensmage och sova lite, snussuggggg har jag å. sugen på att shoppa å!! kanske ska man beställa lite från internet? :-)

puss

Kommentarer
Postat av: ida

du är inte ensam. här mensas med för fulla muggar!

2010-04-19 @ 23:07:12
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0