du är min frihet

Hallååå där alla grottisar.
solen lyser lite bland molnen, ska snart sätta mig på brummen och hämta upp käraste louise på jobbää. jag har egentligen inget att sriva med ida tyckte att jag skulle göra så jag gör de för idas önskan är min lag. jag är sjukt ridsugen, men om alla andra får bestämma bör jag inte rida. frågan är om jag ska låta alla andra göra det, kan inte lova något. :-) måste få sitta lite på han bara hihi.

snart är de fan bara två månader kvar tills vi drar och öser i turkiet, det ska bli underbart verkligen. ska nog förresten köpa p&l biljett idag, kan vara bra att ha en innan dom tar slut. nu har jag inge mer intressant ni får läsa. hah!

löv jo

Kommentarer
Postat av: ida

im the boss!

2010-04-06 @ 14:17:04
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0