do the bloggich

hejsan, igår hade jag varken tid eller ork till att blogga. jag hade en mycket skön sovmorgon, och en ganska okej räddningstjänst på eftermiddagen, fick mvg på provet och det kan man säga gjorde min dag så jävla hårt. låg i sängen och tog de lugnt när jag kom hem, elin titta förbi en sväng och resten av kvällen bestod av matte pluggande.

idag har jag haft en lång, seg, jobbig dag. började med nationellt prov, skriftligt engelska. tror det gick okej, men vem vet. bara det svåraste kvar i engelskan nu, hörförståelse. man hör fan inte vad dom säger på de där jävla bandet. från tjugo över nio till tjugo i ett gjorde jag inte mycket. segt som fan, sen ett matteprov som jag säkert faila på trots att det kunde gått sämre. hade idrott sista, satt å glutta bara å stretcha, wi. ville prova rida, men regnade när jag borstat klart så fick inte bli någon ridning. så nu sitter jag här nyduschad med huvudvärk och hoppas på att det ska bli ett bra slut på denna dag. cola! <3

ledig imöra, supa imöra, fina vänner imöra. fan vad imöra ska bli bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

imöra!

2010-04-29 @ 19:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0