7 april

Grattis älskade mormor på 65 årsdagen, saknar dig.

Igår var jag med louise&metsi på dagen, vi käka gött, färga hår och busa lite. for hem till jessicas syster på kvällen å chilla med jessica, åt lite frukt med smält choklad å tala lite skit, sandra kom hem till jessica senare när vi dragit oss dit. jag blev trött å for hem. 

skulle upp tidigt idag, så har varit upp å tagit bort stygnen, det kändes inte, så det var skönt. for direkt och mocka å fixa stallet så det är bara för johanna att rida, tur hon har! :-) så har suttit har i en timme och nu är jag påväg ner i duschen, kajsabajsa tränar dressyr och är väl hemma om några timmar, då ville hon på kupolen, då är de dags att hon sätter fart. jag är uttråkad, får se vad kvällen bjuder på som vanligt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0