ni vet, när allt känns down. men alla rycker upp sig å..

jag har för mycket vilja, fast jag vet att det inte ens går.
jag ljuger bara för mig själv å alla andra.


jag har inte bloggat på ett tag, antagligen för att jag varit upptagen och inte känt före. just nu har jag bara lust att gräva ner mig, skönt att ingen skola väntar imorgon, det skulle jag aldrig orka. var till min sjukis idag också, om en månad vet jag vad som kommer hända med knät mitt, & jag vet inte om jag ska längta eller inte :o annars så lyser dramboi upp min dag, alldeles för mycket nästan. men skönt att ha någon liten varelse som bara lyssnar, säkert inte förstår men inte heller säger emot å tycker å tänker. bubben..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0