jävla huvudvärk

blir aldrig av med huvudvärken..
blev tidigt idag, louise skulle debutera dressyr idag, på min häst. gick helt okej, han dog lite när han kom in på banan och blev seg och han skulle gått i lite högre form men han gick ju iallafall framåt om man tänker på vad ingela sa att han gjort med henne. så det gick helt okej, nu vet vi att han kan och nästan gång ska det matas och trissas lite så han får lite fart :) sen åkte jag hem och somnade, skulle följa med mina vänner på hopptävling men jag var för trött.. kajsa vann, grattis :) jag vaknade å åkte till far, tog mig en promenad runt älven med titti, mys! nu mår jag lite smått illa och huvudvärk..

jag och kajsa ska chilla sen iaf, orkar inte göra något annat. jag är pepp på att dressyra faktiskt på både dram å sune, hihi! jaja puss

Kommentarer
Postat av: kajsa

(Y):)

2009-09-05 @ 19:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0