jag skriver några rader även idag

tandläkaren tog upp hela min tid på förmiddagen, alltså missade jag tre lektioner. hade bara naturkunskapen sen for jag hemåt igen, blev punktering på bussen så jag och med min kära. varit ute på härligaste ridturen på länge, galopperat upp och nerför åkrar och ängar, soligt å mysigt på världens vackraste! det kunde tamefan inte blivit bättre. deppar lite för fotbollen gör jag just nu, jag saknar! jag fick förfrågan om jag kunde spela imorgon, jag vill, men jag kan inte.. ont i tänderna har jag, och änuu värre kommer det vara imorgo förstår ni, så det blir att ta en värktablett så ska jag nog somna skönt.

:*

Kommentarer
Postat av: Elin

Det blev ju spela ändå :D

2009-09-09 @ 13:17:23
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0