I say monday..

Hallå! idag har det varit en rolig dag, ja riktigt rolig har den varit. Jag kan nog inte skrattat så mycket i helgen, men nu har jag fått ut det, men tro inte att det är slut. :) mina sjuka klasskamrater, ni måste erkänna att ni gillar att gå med mig helt enkelt. jag vet jag vet! :* annars så har jag och snabbsune dressyrat för eva-maria och visst gick det bättre idag än vad det gick igår, och vi fick till lätt b programmet fint någongång. så kajsa&evam kom på att vi ska tävla redan till helgen, ja vi får se hur det blir med den saken. Måste försöka fixa bort jobbet isåfall och jag vet inte om vi är redo, eller inte jag iaf! :o jag&johanna gick på tiger jakt, nästan. tigers  halvsyskon iallafall. trasan har klämt ut ytterligare fyra kattungar iår, vi hittade dom gömde på höskullen och imorgon finns dom nog ej mer :( om ni inte har en kattmamma som vill ha fyra sötisar?? å just ja! jag och sune mötte det tre musketörerna påväg hem från banan. De tre musketörerna var tre kofanskap som smitit från hagen, vi hade lite problem att ta oss förbi dessa varelser då det bara var en fil också. Dom var alldeles för nyfikna på oss så vi försvarade oss med pinnar. ojoj säger jag bara. men vi kom hem, oskadda :)  haha

lite film nu skulle sitta fint och även idag bjuder jag på bilder då jag fortfarande busar med louise kamera.. hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0