helt plötisligt blev jag leeeeedig

japp, ledig från skolan idag då. fick en tid hos snuben i falun direkt så ska dit halv elva. hoppas det går bra, börjar ju känna mig lite bättre nu efter sist det vek sig men något lär ju fortfarande vara fel eftersom det hållt på i ett och ett halvt år nu. men det blir nog bra till slut, bäst var om det inte skulle vara något (haha jag tror) och att jag skulle få spela de sista två div. 5 matcherna, men nej jag får nog sitta på sidan ;)

igår vare en chilldag, inställ lektion så slutade halv ett, jätte skönt. var till kupolen och köpte lite. sen for jag och min vän kajsa till stallet, jag skulle rida fixie. såg inte fram emot det faktiskt, hon känns jätte för liten för mig när hon knappt har muskler. blev en barbacka tur, gick bra. krävde lite av henne och hon kämpa emot, men jag förstår lite att hon inte orkar. inte gått i form och jobbat på 1,5 år men hon gav med sig lite till slut :) så det blev roligt. tog det lugnt igår kväll, jätte trött var jag imorse när jag skulle upp men nu blev jag ju som sagt ledig. jag gillar :) blir att rida sen åå, gillar :)

frukost kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0