happy moment!

Idag har jag och rida ridit, x2!
vi började med att ta oss en baris på drambi&billy, sen tog vi ut louises odjur. padden&ronja, roligt :) på kvällen blev det kvalmatch, var inte så nervös som resten av brudarna verkade men trodde inte jag skulle få spela mer än tio minuter så, men det fick jag minsann! trött nu, men vi vann!!! så nu blir det fyran nästa säsong, känns ganska bra faktiskt :)

igår var järngänget, jag, kajsa&sara på bio! Flickan som lekte med elden.. den var extremt läskig men bra. blev idol sen! nu väntar jag på paj sen ska jag till gezeliusarna, moa toa är hemma ju :) puss

Kommentarer
Postat av: ida

jag heter ida, inte rida -.-

2009-09-27 @ 14:09:02
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0